
Sprzedajemy produkty nowe, nieużywane, które w większości przypadków pakowane i zabezpieczane są fabrycznie przez producentów w oddzielne opakowania, nie otwieramy i nie sprawdzamy dokładnie zawartości przed wysyłką, gdyż jest to niemożliwe ze względów logistycznych jak i możliwość uszkodzenia samego opakowania. Produkt jest wypakowywany i sprawdzany dokładnie przed wysyłką tylko na wyraźne życzenie kupującego. Oczywiście nie jest to konieczne, gdyż jakiekolwiek niezgodności zdarzają się naprawdę bardzo rzadko i wówczas produkt wymieniany jest na nowy na nasz koszt.
Informacja
o czasie realizacji zamówienia jest podana przy każdym produkcie.
Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu najkrótszego
podanego czasu. Przykładowo, jeżeli czas realizacji zamówienia
wynosi 1-2 dni, wówczas dokładamy wszelkich starań by zamówienie
zostało zrealizowane w ciągu 1 dni.
W przypadku produktów hand made, czas realizacji zamówienia jest dłuższy i wynosi od 5 do 14 dni roboczych. Jest to związane z tym, iż produkty te są robione ręcznie na Twoje specjalne zamówienie.
Czas dostawy wysłanego produktu zależy od wybranej formy transportu:
- w przypadku kuriera InPost oraz DHL, jest to zwykle następny dzień roboczy, po wyjściu paczki z magazynu,
- w przypadku usługi Paczkomat InPost oraz Pocztex - Kurier Poczty Polskiej jest to około 2-3 dni roboczych.
Istnieje możliwość odbioru osobistego po przedpłacie, przy ulicy Jarosława Daniłowskiego 2/12 w Piotrkowie Trybunalskim od poniedziałku do soboty po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Złożone zamówienie należy opłacić wcześniej jednym z dostępnych w sklepie sposobem płatności.
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty nakoncie firmowym sklepu.
O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail.
Status zamówienia można sprawdzić także logując się na indywidualne konto klienta.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.