Zwroty i reklamacje

Drogi Kliencie,  

Jeśli nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwań lub są podstawy do reklamowania go, bardzo prosimy o kontakt z nami wysyłając wiadomość na adres: kotakt@fikumikuwpokoiku.pl


ZWROTY

Prosimy pamiętać, że możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podania powodu.

Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu prześlemy odpowiedni formularz, który należy dołączyć do zwracanego produktu oraz podamy adres na jaki należy odesłać przesyłkę. Możesz również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienia od umowy wraz z numerem konta na które mamy dokonać zwrotu lub pobrać stosowny formularz klikając TUTAJ.

Proszę pamiętać o załączeniu w przesyłce zwrotnej wypełnionego formularza zwrotu, a także faktury/paragonu. Po otrzymaniu zwracanego produktu, maksymalnie w ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze na podane konto.  UWAGA: Warunkiem akceptacji zwrotu jest idealny stan towaru, nie noszący śladów użytkowania. Wszystkie produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu.

REKLAMACJE  

Przed odebraniem przesyłki należy zawsze sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem  telefonu: +48 505 607 300.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą  reklamacyjną.

Prosimy o zgłoszenie chęci reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: kontakt@fikumikuwpokoiku.pl

Po otrzymaniu informacji o reklamacji prześlemy odpowiedni formularz oraz podamy adres na jaki należy odesłać przesyłkę. Przesyłka ta jest realizowana na koszt klienta.

W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, Sprzedający dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu kolejnych 7 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@fikumikuwpokoiku.pl lub telefonicznie: +48 505 607 300.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl